dinsdag 8 oktober 2013

Beach look

Ik ben zelf altijd heel enthousiast over zomer looks, al helemaal voor het strand. Omdat het weer koud is in Nederland dacht ik om alvast inspiratie voor de zomer op te doen. En de bikini's zijn weer in de sale dus kan je alvast weer wat uitzoeken voor de next summer. De look die ik bij elkaar heb gezocht vind ik super leuk. Een super leuke hartjes zonnebril. En ik vond ook super leuke bikini topje met een anker. Ik wil deze bikini heel graag, ik vind hem zo leuk en dan nog een bikini broekje. Helaas heb ik geen bikinibroekje die er bij hoort gevonden. Maar ik denk dat dat broekje oom roze met witte streepjes is. En dan nog gewone teenslippers en je beach look is af. Met me haar zou ik een gewoon knotje dragen. Als ik dan het water in ben geweest en me haar is weer opgedroogd heb ik krulletjes en ik denk jullie ook. Dus gewoon een simpele look maar je ziet er wel super uit. Met make up zou ik niets dragen maar kan je echt niet zonder gebruik dan een bruine waterproof mascara zo heb je volume in je wimpers maar ziet het er toch nog wel wat natuurlijker uit. Je kan zo'n mascara bij de Hema halen voor 4 euro. De zonnebril kan je bij de H&M voor 6.95 euro kopen alleen weet ik niet of ze hem nog hebben. De slippers zijn merkloos en volgens mij kun je die bij de Primarkt. Gouden slippers staan ook leuk onder deze bikini.  Helaas weet ik niet waar je de bikini kan kopen als ik het weet zal ik jullie zo snel mogelijk informeren. En weet jij waar je deze bikini kan kopen stuur dan link. Alvast bedankt

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten