vrijdag 20 september 2013

Film verslag This is us



Morgan Spurlock
 
 
Hallo allemaal,
Voor school moet ik een film verslag schrijven over de laatste film die ik in de bioscoop heb gezin.
De laatste film die ik heb gezien is This is us. Dus ik dacht waarom niet ook op mijn blog?

Ik ben naar deze film geweest toen hij voor het eerst draaide bij de Pathé bioscoop. Ik ging samen met een vriendin daar heen. We dachten het zou vast niet zo druk zijn. We kwamen daar aan en het was zo druk, de rij was helemaal buiten tot de ingang van de Alberthein. De Alberthein is daar op de hoek. Dus we moesten in die langer rij gaan staan. Gelukkig kregen we nog kaartje voor de film maar wel helemaal vooraan. In de zaal was het heel erg vol er waren nog 5 plaatsen vrij. Op de stoelen lagen zakjes popcorn en een flesjes ijsthee. Eerst werden er twee prijzen uitgeloot de prijzen waren hun albums. Ik heb helaas niets gewonnen. De lichten gingen uit en iedereen ging gillen, maar er kwam reclame wat een teleurstelling was dat. Maar toen begon de film iedereen ging gillen want Harry, Zayn, Louis, Naill en Liam kwamen in beeld.



De film gaat over vijf jongens uit Engeland/Ierland die mee deden aan  X-factor. In X-factor werden ze samen gesteld door Simon Cowell. De Boyband  genaamd One Direction (afgekort 1D) werd 3de en werd wereldwijd bekend. In de film zie je veel van hun privé levens hun jeugd en familie. Het zijn grappige jongens die zichzelf zijn. Je ziet stukken van het concert. In de film zit ook iets van het concert in Nederland, je ziet ook dat ze Amsterdam waren dat was echt grappig want ik herkende de plek waar ze waren. Iedere keer als er een liedje kwam bijvoorbeeld: What makes you beautiful zong iedereen mee. Op het einde kregen we een hele grote poster van de film dat was echt leuk.

De film is geregisseerd door Morgan Spurlock, en de hoofdpersonen zijn: Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik, Naill Horan en Louis Tomlinson. 



 

 


Ik vond het echt een hele leuke film. Ik ben later nog met een andere vriendin weer heen geweest maar het leek me leuker om van de eerste keer een verslag te schrijven. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten