zaterdag 28 september 2013

Vs.

 Hand- en nagelcrème Vs. Hand- en nagelcrème
 Ik heb twee hand- en nagelcrèmes gekocht 1 van Kruidvat en 1 van Hegron

 
kruidvat                                     Hegron
Geur:     8                                                    6            
Verpakking:   7,5                                                   7                       
Verzorging:    8                                                    9                      
                        
 Ik vind die van Kruidvat erg lekker ruiken maar, als je liever wilt dat je handen verzorgt zijn zou ik toch voor de Hegron gaan. Maar die van de kruidvat is ook goed voor de verzorging. Ik heb die van
de Kruidvat voor de prijs 2 halen 3euro betalen en die van Hegron was een euro. De andere van Kruidvat is een nachthandcrème, dat is ook een fijne handcrème. Ik heb eigenlijk nog iets dat niet zo handig is aan de handcrème van Hegron dat is, dat waar de handcrème uit komt is heel wijt waardoor er een hele dikke klodder uit komt. Hier door worden je handen; heel vet en duurt het langer voor het intrekt. daardoor kan je bijvoorbeeld niet je haar doen wat zo word je haar vet. En dat is niet zo fijn. volgende keer komt er weer een Vs. Schrijf maar in de comments over wat.    
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten